fredag 21 januari 2011

Trikonasana

Det flyter på med träningen....eh egentligen var jag ju oerhört stel i rygg och nacke i morse och hittade på lite olika ursäkter för att inte göra mina asanas alls idag. Men eftersom jag skrev att jag skulle göra en inspelning och sagt det till mina barn på ett skrytsamt sätt faktiskt så tog jag till sist tag i den eländiga kroppen. Efter några solhälsningar började det kännas som att den skulle gå att mjuka upp ännu en gång.  Otroligt egentligen. Så jag gjorde fem a och fem b, och fortsatte fram till Trikonasana som jag gjorde några gånger innan jag testade att spela in. Inspelningen blev tja, den visade Trikonasana och det var ju det jag ville. Nästa gång ska jag försöka få till inspelningstudion bättre. Ha! Ja och få in det här på bloggen såklart. Finns mycket att lära både i yoga och data. 
Imorgon är det lördag och den dagen har det alltid varit svårt att få till yogaträningen. Brist på beslutsamhet. Vet inte om den finns där nu heller. Återkommer.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar