torsdag 24 februari 2011

Torsdag

På´t igen idag. Jobbade extra med Parsvakonasana. Vet inte vad det sitter i men det är väl samma som i Virabadrasana antar jag. Ena sidan, i höften, vill inte öppna upp. Det är nå´t som dött i ryggen tror jag.Hoppas det går att återuppliva, skulle ju liksom vara lite kul.... Nåja. I utthita hasta padagustasana känns vänsterbenet kraftlöst så jag  hjälpte till med stången lite hehe. Fortsatte och blev faktiskt förvirrad i marishyasana och gjorde d istället för b helt plötsligt. Underligt. Slutligen kapotasana --mmm känns bättre.
Namasté

1 kommentar:

  1. ....jag gick ner i brygga idag. Använde 5 yy kuddar. Kunde ha minskat antal kuddar men eftersom jag inte kom upp igen gjorde jag inte det. Vill ha balansen. Tycker det är lite fånigt att kunna gå ner men inte upp. För mig alltså - värderar inte andra. De får göra som de vill och jobba med sina begränsningar så stretar jag med mina :) Namasté

    SvaraRadera